U follow me, I follow U.

Suka tak?

Saturday, October 6, 2007

Welcome to Dongmakgol


haha....aku sebenarnyer xnk kongsi citer ni..sbb citer ni terlalu best bg aku...hehe...tp memandangkn korang penat2 singgh kt page aku ni..aku citer la gak...

OK...filem Korea yg diterbitkn tahun 2005 ini mengangkat tema keamanan..berlatarkan zaman perang dunia kedua dlu2...dijadikan cerita...sekumpulan askar korea utara dan korea selatan SESAT di sebuah kampung!!..ini mendatangkn kecelaruan kerana pd masa tersebut Korea Utara dan Korea Selatan sedang berperang!!..namun mereka terpakse berdamai seketika kerana perlu "bekerjasama" ntuk terus hidup..yela..diorgkn sesat tu..

kampung tersebut pula mmg kuno nk mampuih..bayangkn penduduk kg tersebut tidak tahu menahu negara mereka sedang berperang..malah xtaw langsng mereka berada pd zaman pluru,bom and laen2...kiranya mereka masih mengamalkn sistem Barter (sistem tukar brg)untuk urusan perniagaan!!!...mmg klakar habis...lg2 time askar2 tersebut acu senapang kt kepala mereka...bkn setakat xtkt..malah bleh plak main2kn askar2 tersebut..huhu..mmg lawak aaaaaa...

dikala kecerlaruan tersebut muncul plak sorang omputih (US army)..mmg lawak dier ni sbb ader sorg bdk kg tersebut ske ikut kata2 omputih ni..cam "shit"..."f**k"...mencarut2 bdk ni..kononyer blaja english...ehehe

sape nk citer ni..tempah je kt aku ye?harga bleh dirunding..harap maklum..^_^

No comments:

Jom Baca!