U follow me, I follow U.

Suka tak?

Friday, August 1, 2008

Masa yang Berjalan...

Salam.Rasanya dah lama tak menulis pasal hal peribadi.Asyik duk bercerita pasal politik dan hal orang lain je kan..hehe..Sedar tak sedar dah pun bulan Ogos.Bulan 11 nanti dah STPM.Terasa cepat je masa berjalan.Dan rasanya baru je semalam saya pertama kali menjejakkan kaki ke tingkatan enam.Terasa begitu pantas masa..hehe..Study?hurmm..susah nak cakap macam mana.Kalau nak target semua A tu,susah rasanya.Boleh dikatakan hampir mustahil!hehe...Tapi saya hanya mengharapkan semua Principal untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana Muda pulak.Dalam hati nak ke UM atau UKM.Tapi untuk ke sana,pointer kenalah lebih dari 2.80 memandangkan universiti tersebut merupakan universiti penyelidikan.Jadi DEMANDING la sikit nak amik pelajarnya..hurmm..
Tapi sebenarnya,teringin juga lah nak dapat A terutama sekali dalam subjek Sejarah.Tak tahulah kenapa minat pulak dengan subjek tu..Maybe selalu dapat markah tertinggi kot..hahahaha..Tapi harap gak la dapat result yang bagus dalam STPM kelak..Sebagai hadiah buat guru-guru yang mengajar.....

3 comments:

ijad said...

salam... apa khabar...

Mohd Ariff said...

salam..kabar baek....

SyDen said...

salam....bminat dgn soalan sej I ( sama2 ting 6 ) dr daerah gombak...bleh share x?

Jom Baca!