U follow me, I follow U.

Suka tak?

Tuesday, June 21, 2011

Sepah Disingkirkan!

Disebabkan oleh perkara yang tidak disengajakan, sepah akhirnya disingkirkan. Rancangan dalam penyingkiran sepah sebenarnya telah dirancang sejak awal lagi oleh pihak yang yang mengaut keuntungan yang melampau.

Inilah yang berlaku dalam masyarakat kita pada hari ini. Selagi dia 'boleh pakai', disimpan, bila 'dah tak boleh pakai, dibuang pulak. Kadang-kadang kita tak sedar dipergunakan segelintir pihak untuk kepentingan mereka.

Perempuan mencari lelaki kaya untuk duit.
Lelaki mencari perempuan pandai untuk buat assignment.
Perempuan mencari lelaki bermotor besar untuk kemegahan.
Lelaki mencari perempuan cantik untuk berlagak dengan kawan-kawan.

Bila duit, motor besar dan kecantikan hilang, ia ditinggalkan.
Itulah yang dipanggil Habis Madu Sepah Dibuang.

p/s: tiada kena mengena dengan diri sendiri, hanya sebagai ingatan ye adik-adik.

8 comments:

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa said...

power SEO.. bravo..

Pacifista - X said...

sepah tak boleh masuk final ke?

Mohd Areef said...

sepah tak boleh masuk final?
sepah mana ni? hehe

missjana said...

ingatkan sepah ML..hoo~

pha is said...

"Perempuan mencari lelaki bermotor besar untuk kemegahan."??? hahahahsah

Mohd Areef said...

missjana > aik? sepatah pun tak ckp pasal ML..hehe.. :P

faiz >haaa..faiz..yg tu ad kene mngena skit dgn aku bab2 moto tu...hahaha.. :P

Sarah Asshila said...

Perempuan mencari lelaki bermotor besar untuk kemegahan..


Aku kureng bersetuju..Perempuan sekarang mencari kereta untuk kesenangan..Mat-mat bermoto ni perempuan kureng..Tak kiralah motor besar moto kecik..Tak convenience..

Mohd Areef said...

betul jugak tu..
bergantung..
sebab semua orang tak sama kn?
hehe

Jom Baca!