U follow me, I follow U.

Suka tak?

Sunday, July 3, 2011

Pengguna Memang Patut Ditipu



Sebagai seorang pengguna, memang patut kita ditipu. Kita cuma ada suara. Ada suara tapi tak bersatu. Cuma bersatu di alam maya tapi tidak diluar. Sebab itu kita selalu ditipu.

2 comments:

cekkeya said...

couldnt agree with u more. belum masuk gores dan menang, yang main tarik tarik orang dkt supermarket, tetiba-bagi-kupon-dapat-hadiah.

Mohd Areef said...

Yang tu dah terang-terang salah..
Kalau tengok statistik aduan kat SKMM, penyedia broadband/internet paling banyak menerima aduan.

Paling ketara adalah kes tipu kelajuan perkhidmatan. Pelanggan melanggan pakej 4.8Mbps, tapi cuma dapat tak sampai 1Mbp pun, apa kes?

** ***** (malas sebut nama) pula selalu ber'konspirasi'. Dia bagi beberapa hari untuk test laju sebelum contact valid. Masa hari2 test tu, memang laju, tapi bila dah lepas test tu, jadi slow pulak. Bila pelanggan nak pulang balik modem, dipaksa bayar penalti pulak. Memang ada dalam kontrak, tapi nampak sgt mereka menipu pelanggan dengan cara tersembunyi.

Jom Baca!