U follow me, I follow U.

Suka tak?

Saturday, February 26, 2011

Soalan

Telah ditag oleh si Faiz.

1.Apa yang penting dlm hidup kau?
- Jangan marah atau aku kalah.

2.Benda terakhir yg korang beli guna duit korang?
- Kuey Teow Kungfu di Nazri Cafe.

3.Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya?
- Kat rumah sudahlah. Tema Islam. Nak ada marhaban dan barzanji juga.

4.Adakah korang sedang bercinta sekarang?
- Kau rasa?

5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- Kekasih takda lagi.Tapi kalau ada, mestilah selama-lamanya. Termasuklah menjadi salah seorang daripada isteri aku di syurga.

6.Novel/buku/majalah terakhir dibeli?
- Kitab Barzanji, Marhaban dan Qasidah Burdah.

7.Namakan orang-orang yg korang nak dalam hidup korang?
- Ramai....

8.Adakah korang penah basuh baju sendiri
- Mestilah. Dulu aku pernah kene rotan dengan arwah datuk aku sebab malas basuh.

9.Dimanakah tempat-tempat yg korang betul-betul nak pergi?
- Syurga.

10.5 Lagu yang paling korang suka dan selalu dgr?
- Lah Ahmad - Adinda. (Bila mood nak tidur)
- Flop Poppy - Cinta (minat sejak sekian lama. Seakan-akan memberi semangat)
- Faizal Tahir - Gemuruh ( Lagu yang rancak.Peneman dikala aku buat projek)
- Qasidah Burdah Mawlay

Monday, February 21, 2011

Cerita Dan Rahsia Dia..

* Cerita ini adalah kisah benar yang berlaku di USM.Harap maaf, post ini cuma dipertonton kepada umum hanya selama 3 jam kerana terkandung banyak rahsia. Siapa yang bertuah dapat baca tu, tahniah dan harap dapat disimpan.hehe..

Jom Baca!